Vi är här för att hjälpa dig komma igång
Projektledningssystemet låter dig utföra ett antal nödvändiga funktioner: skapa projekt; ställ in arbetstiden i projektkalendern; rekrytera medarbetare och planera schemat i projekt; hantera projektkalendrar.
Det första du behöver göra är att logga in och se till att du har ett företagskonto, vilket du kan göra genom att klicka på ditt namn i det övre högra hörnet. Välj sedan alternativet "projekt" från menyn i det vänstra hörnet. Tryck slutligen på knappen "lägg till" och i det öppnade fönstret - "spara" så att du kan se alla obligatoriska fält. Det är nödvändigt att fylla i de nämnda fälten, annars tillåter systemet inte att data sparas.
En mycket viktig begränsning av Project Management System är att anställda endast kan planera sina scheman när statusen för deras anställningskontrakt är "aktiva kontrakt". Om du inte hittar personen du söker i den öppnade filen, öppnar du HRMS i ett nytt fönster och anger namnet på den anställde vars kontrakt du söker efter i sökningen. Om du ser att kontraktets status är godkänd av personen, klicka på statusen och sedan - "aktivera kontraktet". Du kommer att se avsnitten "medellön för det tidigare kontraktet" och "semestersaldo", du kan trycka på "fortsätt" utan att ange något. I nästa steg, se till att ange födelsedatumet för den anställde, datumet för arbetets början (vilket är viktigt, för endast från det datumet kan arbetsschemat anges för den anställde). Klicka slutligen på "aktivera kontrakt".
Projektets status ändras automatiskt. Initialt "skapas", och efter att ha samlat in alla korrekta data ändras projektstatusen automatiskt till "planerad". Projektets status beror på om projektet fortfarande är "skapat" (och har inga beräknade eller schemalagda timmar) eller redan är "planerat" (har beräknade projekttimmar eller schemalagda anställdas timmar).
Först måste du välja en period (till exempel från tisdag till lördag), sedan ange arbetsrasttiderna i de aktiverade fälten, som kan hanteras från fall till fall. Genom att hantera projektschemat är det möjligt att lägga till fler nödvändiga arbetare för den valda arbetsperioden. När du ökar antalet anställda som krävs kommer du omedelbart att se de schemalagda timmarna ändras. Projektledningssystemet kan också beräkna det totala antalet timmar som krävs för respektive projekt.
Cherry TEAM har skapat en visuell guide som ger detaljerade instruktioner om hur man använder Project Management System. Denna och andra manualer för verktyg eller system utvecklade av Cherry TEAM finns på YouTube-kanalen - https://www.youtube.com/@LT.CherryTEAM.
Cherry TEAM gör systemet gratis för kunder att prova den första månaden, varefter det blir betalt. Men det belopp du spenderar på ett projektledningssystem kommer att ge dig en värdefull avkastning – snabbare, enklare och mer effektivt hanterade projekt som sparar dig mycket tid och andra resurser.
Bank namn
bankkonto
Momsregistreringsnummer
© 2025 Cherry TEAM - Alla rättigheter förbehållna. Villkor Integritetspolicy